parallax background

Allround Marketeer

Allround Marketeer

Campagnes bouwen, klantverhalen vangen en impact maken. Bij CLB werk je in een klein, hecht en creatief marketingteam waar we snel schakelen, elkaar versterken en altijd openstaan voor frisse ideeën. Ben jij een aanpakker die energie krijgt van het ophalen van klantverhalen en het slim inzetten van content? En wil je jouw marketingtalent inzetten voor maatschappelijke impact én innovatie in de zorg? Dan pas jij perfect bij ons team.
Jouw missie

Als Allround Marketeer bij CLB breng jij onze visie – Betere Zorg door Innovatie – tot leven. Niet met loze slogans, maar met échte verhalen. De verhalen van onze klanten. Jij gaat eropaf, stelt de juiste vragen en vangt hun ervaringen in content die raakt. Van video’s en interviews tot copy, visuals en campagnes die het verschil maken.

Daarnaast help je ons om de volgende stap in digitale marketing te zetten. We groeien hard en zijn begonnen met het integreren van CRM en marketing automation (Salesforce). Heb je hier ervaring mee? Dan is dat een dikke pré – we leren graag van jou.

CLB is een Nederlands familiebedrijf dat zich al sinds 1981 inzet voor de zorg. Onze technologie en oplossingen helpen zorgprofessionals om betere, veiligere én efficiëntere zorg te leveren. Jij zorgt ervoor dat meer mensen ontdekken wat we kunnen betekenen.

 Wat ga je doen?
  • Jij gaat eropuit: spreekt klanten, stelt vragen en haalt hun verhaal op – en vertaalt dit naar content die onze doelgroep(en) aanspreekt.
  • Je ontwikkelt en realiseert campagnes (online én offline), van idee tot uitrol.
  • Je denkt mee over de customer journey, creëert content voor elke fase van de funnel en optimaliseert waar nodig.
  • Je maakt content: copy, korte video’s, sfeerbeelden, gifs, social posts, recruitmentvideo’s – noem maar op.
  • Je spot trends en vertaalt ze naar kansen om onze marketing te versterken.
  • Je ondersteunt ook intern bij creatieve marketingvragen.
  • Heb je ervaring met marketing automation? Dan help je ons om dit verder te ontwikkelen en professionaliseren.
 Wie ben jij?
  • Je bent een energieke en creatieve doener die het verhaal achter het product wil begrijpen.
  • Je stapt graag op mensen af en stelt de juiste vragen.
  • Je denkt in oplossingen, onderneemt actie en neemt initiatief.
  • Je hebt HBO werk- en denkniveau en minimaal 3 jaar ervaring in marketing.
  • Je hebt kennis van tools zoals Adobe Creative Cloud, Canva, Google Analytics en eventueel marketing automation (zoals Salesforce Account Engagement).
  • Je voelt je thuis in een omgeving waar technologie en maatschappelijke impact samenkomen.
  • Je bent fulltime beschikbaar en hebt een rijbewijs.
 Wat krijg je van ons?
  • Alle ruimte om mee te bouwen, te leren en jezelf te ontwikkelen.
  • Een enthousiast en hecht team waarin echt wordt samengewerkt.
  • Een aantrekkelijk salaris tussen €2.900 en €4.000 (afhankelijk van ervaring).
  • 25 vakantiedagen (bij fulltime dienstverband).
  • Een hybride werkplek: kantoor en thuiswerken.
  • Elke donderdag na werk sporten met onze personal trainer (Fit met CLB).
  • Twee keer per week verzorgde lunch in ons eigen CLB Café.
  • Leuke teamuitjes én jaarlijkse events met het hele CLB familiebedrijf.
  • De kans om via onze CLB Foundation bij te dragen aan onvergetelijke ervaringen voor mensen in de zorg.
Ben jij overtuigd?

Is deze rol jou op het lijf geschreven? Reageer dan zo snel mogelijk! Je sollicitatie (cv en motivatie) kun je richten aan CLB Holding t.a.v. Afdeling HRM via HRM@clb.nl of klik hieronder voor ons sollicitatieformulier!

Solliciteer

Nederlands