parallax background

Social Content Creator (32-36 uur)

HR
februari 7, 2025

Social Content Creator (32-36 uur)

Als wereldwijde ambassadeur van het CLB-merk binnen het marketingteam van de CLB Groep, ligt jouw kerntaak in het wereldwijd laten groeien van de naamsbekendheid van het CLB-merk en het daarbij behorende positieve imago. Dit doe je niet alleen richting nieuwe en bestaande klanten en markten, maar ook binnen de organisatie zelf, door het merk uit te dragen naar collega’s, zowel huidige als toekomstige.

Over de rol
Adem jij socialmedia-trends? Ken jij de cultuur van sociale media, vooral op het gebied van technologie en zorg? Dan hebben we jouw hulp nodig om eersteklas social content te creëren waarmee ons merk naar nieuwe hoogtes zal stijgen voor huidige en potentiële klanten en collega’s. Deze zelfstandige, boordevolle hybride rol plaatst je in het hart van een klein, maar hoog presterend marketingteam, met als missie om door de ruis heen te breken en onze doelgroep te bereiken op relevante social platforms. Van prachtige video- en productcontent tot de nieuwste memes: jij bent de eerste die trends opmerkt en er proactief op inspeelt.

Wat je gaat doen
  • Je werkt voor de CLB Groep om de tweetalige social-first content te creëren en te bewerken voor de contentkalender.
  • Je ontwikkelt storyboards/scripts/shotlists/planningen en begeleidt de content tot en met de plaatsing.
  • Je kent de creatieve stijlen van de verschillend social platforms en spreekt de taal van sociale trends en cultuur alsof het je tweede natuur is.
  • Je spot trends en vertaalt deze naar merkgerichte concepten.
  • Je produceert diverse content zoals copy, korte video’s (shorts), fotografie, gifs en korte clips. Dit kunnen sfeerbeelden, productreleases, POV-content, lifestylecontent en memes omvatten.
  • Je bent bedreven in het maken van content met soepele overgangen en een expert in het on-the-go bewerken van sociale content.
  • Je organiseert zelfstandig shoots op locatie, op kantoor of vanuit het comfort van je eigen huis.
  • Je creëert zowel reactieve content gebaseerd op sociale trends als structurele content, altijd aansluitend bij de marketingdoelstellingen. Jij vertaalt trends op een manier die logisch is voor het merk en resoneert met de doelgroep.
  • Je woont relevante evenementen bij om social-first content vast te leggen.
  • Je organiseert je eigen tijd en beheert meerdere deadlines om tijdige levering van content te garanderen.
Wat je nodig hebt om uit te blinken in deze rol
  • Je bent een intrinsiek gemotiveerde en creatieve professional met een goed beoordelingsvermogen. Je staat stevig in je schoenen, bent zelfstandig en actiegericht.
  • Je hebt ervaring in trendgedreven, social first content en minimaal 3 jaar ervaring in social media/contentcreatie
  • Je bent sterk in fotografie, videoproductie en bewerking, inclusief naadloze overgangen.
  • Je bent innovatief, proactief
  • Je bent een enthousiaste en sociale collega die zelfstandig kan werken, maar ook goed kan samenwerken met andere marketingcollega’s en stakeholders.
  • Je hebt oog voor zakelijke doelstellingen bij het interpreteren en uitvoeren van je werkzaamheden.
  • Je zet eenvoudig elk stukje content om in een groot volume aan sociale content.
  • Je bent comfortabel om voor de camera te staan indien nodig.
  • Je hebt ervaring met vrijwel elk content(creatie)platform, maar in het bijzonder Canva, LinkedIn, Instagram en de Adobe Creative Suite.
Wat bieden wij
  • Een ontzettend leuke parttime baan voor 32-26 uur per week;
  • Een aantrekkelijk maandsalaris tussen de €2.800 en €3.600,- (afhankelijk van werkervaring) op basis van een fulltime dienstverband;
  • Een gezellig, warm en award-winning familiebedrijf met internationale groei;
  • Ruim 250 collega’s verspreid over de hele wereld, maar vooral in Nederland en Engeland;
  • Een laptop en telefoon;
  • Flexibel werken: thuis, in onze twee kantoren in Nederland (waarvan één met Gameroom, Skybox met bar, belkubussen, café en nog veel meer) en soms zelfs internationaal;
  • Twee dagen per week een gratis gecaterde lunch in het CLB Café (Oosterhout);
  • Een sportprogramma dat je gratis kunt volgen in Oosterhout op donderdagavond met onze personal trainer in bootcamp-stijl;
  • Naast reguliere teamuitjes ook een jaarlijks evenement met het hele familiebedrijf (CLB Groep), inclusief andere CLB- en partnerlocaties;
  • Wij maken onze zorgtechnologie zelf, software en hardware, dus je kunt marketing drijven op het allerhoogste niveau;
  • Onze non-profit CLB Foundation. Iedere collega kan jaarlijks en op vrijwillige basis meehelpen bij het organiseren en faciliteren van onvergetelijke uitjes voor bewoners, patiënten en cliënten van onze klanten. Denk hierbij aan een dagje naar de Efteling met verstandelijk beperkte jongeren, een bakcursus met ziekenhuispatiënten, een bezoek aan een dierentuin met dementerende ouderen en nog veel meer.

Ben jij overtuigd?

Is deze rol jou op het lijf geschreven? Reageer dan zo snel mogelijk! Je sollicitatie (cv en motivatie) kun je richten aan CLB Holding t.a.v. Afdeling HRM via HRM@clb.nl of klik hieronder voor ons sollicitatieformulier!

Solliciteer

Nederlands