Ben jij nauwkeurig, communicatief sterk en houd je van een geordende financiële administratie? Dan zijn wij op zoek naar jou! Als Medewerker Debiteurenbeheer zorg jij ervoor dat onze verkoopfacturen correct worden verwerkt en bewaak je de tijdige betaling ervan.
Als Medewerker Debiteurenbeheer ben je verantwoordelijk voor een foutloze facturatie die voldoet aan zowel klantvereisten als fiscale richtlijnen. Je analyseert periodiek de openstaande posten en onderneemt actie wanneer betalingstermijnen worden overschreden. Daarnaast onderhoud je schriftelijk en telefonisch contact met klanten en stem je indien nodig af met interne klantenteams. Ook beoordeel en bewaak je kredietlimieten, en verwerk je interne facturen, reparatiefacturen en creditfacturen. Je draagt actief bij aan het verbeteren van interne processen voor een efficiënter debiteurenbeheer. Bovendien houd je het tijdregistratiesysteem voor de technische medewerkers bij en denk je mee over verbeteringen hiervan.
Naast deze kerntaken biedt deze functie de kans om ondersteunende administratieve werkzaamheden uit te voeren binnen het Financeteam of andere afdelingen. We bespreken graag met jou hoe jouw talenten het beste kunnen worden ingezet.
Je wordt onderdeel van ons Financeteam, bestaande uit vijf collega’s, die zich dagelijks bezighouden met de financiële administratie binnen CLB. Van debiteuren- en crediteurenbeheer tot maand- en jaarrapportages van alle entiteiten binnen de CLB-groep.
Deze parttime functie is met name bijzonder interessant voor iemand die werken wil combineren met een (thuis)zorgtaak of het zorgen voor de kinderen. De werktijden per dag zijn flexibel in te vullen. Wij vragen alleen de aanwezigheid, bij voorkeur, van minimaal 3 dagen per week. Een deel hiervan kan eventueel vanuit huis worden gedaan, maar we zien je uiteraard ook graag regelmatig op ons kantoor.
Voor wie ga jij werken?
CLB is gespecialiseerd in de gehele keten rondom innovatieve zorgtechnologie: van ontwikkeling en integratie tot het bieden van complete ontzorging voor communicatie, kritische alarmeringssystemen en analyse in de zorg. CLB’s unieke oplossingen ondersteunen zorgpersoneel om de kwaliteit van zorg te verhogen, de privacy van de cliënten (patiënten) te verbeteren en daarnaast de operationele kosten te verlagen. Het realiseren van zorgoplossingen met focus op de zorgvraag en het zorgproces in combinatie met de beste begeleiding, ondersteuning en onderhoud.
Bij CLB krijg je uitgebreide (interne) opleidingsmogelijkheden, vrijheden en de mogelijkheid om initiatieven te nemen en creatief te zijn. Er is een open en informele cultuur. Collega’s zijn er voor elkaar en werken intensief samen om bij de klant succesvol te zijn.
Wie ben jij?
Wat bieden wij?
Ben jij overtuigd?
Is deze rol jou op het lijf geschreven? Reageer dan zo snel mogelijk! Je sollicitatie (cv en motivatie) kun je richten aan CLB Holding t.a.v. Afdeling HRM via HRM@clb.nl of gebruik het sollicitatieformulier op onze website.