parallax background

2e Lijns Support Engineer Zorgtechnologie

Zorg kan niet stilstaan. Zeker niet als het gaat om alarmering, communicatie en veiligheid van cliënten en zorgmedewerkers. Als 2e Lijns Support Engineer bij CLB zorg jij ervoor dat storingen snel en structureel worden opgelost. Je bent geen doorsnee IT’er, maar een troubleshooter pur sang: technisch scherp, communicatief vaardig en altijd gefocust op de essentie.

2e Lijns Support Engineer Zorgtechnologie

Jouw rol: troubleshooter in de zorg

Als 2e Lijns Support Engineer ben je een cruciale schakel in onze dienstverlening. Jij zorgt dat verstoringen in systemen niet alleen snel, maar vooral goed worden opgelost. Geen symptoombestrijding, maar grondige analyses, duidelijke communicatie en duurzame oplossingen.

Je werkt vanuit ons hoofdkantoor in Oosterhout samen met collega’s van 1e lijn, engineers en specialisten uit R&D. Je staat direct in contact met klanten, vaak zorgmedewerkers zonder technische achtergrond. Dat vraagt om meer dan alleen technische kennis: je kunt goed luisteren, doorvragen en helder uitleggen.

Wat ga je doen?

  • Je onderzoekt en verhelpt technische storingen in zorgsystemen, zoals alarmeringsplatformen, domotica, mobiele devices en netwerken.
  • Je analyseert meldingen die door de 1e lijn zijn opgepakt en onderzoekt logbestanden, traceert root causes en test oplossingen.
  • Je schakelt met verschillende partijen: van zorgmedewerkers tot leveranciers en interne specialisten.
  • Je bewaakt de voortgang van incidenten, zorgt voor duidelijke updates en documenteert je bevindingen voor collega’s en klanten.
  • Je signaleert terugkerende issues en denkt mee over structurele verbeteringen aan systemen, processen of documentatie.
  • Je helpt collega’s uit het supportteam verder met jouw kennis en ervaring, en draagt actief bij aan het verbeteren van onze dienstverlening

Wie zijn wij?

CLB is gespecialiseerd in de gehele keten rondom innovatieve zorgtechnologie: van ontwikkeling en integratie tot het bieden van complete ontzorging voor communicatie, kritische alarmeringssystemen en analyse in de zorg. CLB’s unieke oplossingen ondersteunen zorgpersoneel om de kwaliteit van zorg te verhogen, de privacy van de cliënten (patiënten) te verbeteren en daarnaast de operationele kosten te verlagen. Het realiseren van zorgoplossingen met focus op de zorgvraag en het zorgproces in combinatie met de beste begeleiding, ondersteuning en onderhoud.

Bij CLB krijg je uitgebreide (interne) opleidingsmogelijkheden, vrijheden en de mogelijkheid om initiatieven te nemen en creatief te zijn. Er is een open en informele cultuur. Collega’s zijn er voor elkaar en werken intensief samen om bij de klant succesvol te zijn.

Wie ben jij?

  • MBO+ of HBO werk- en denkniveau, bij voorkeur richting ICT, elektronica of elektrotechniek.
  • Minimaal 3 tot 5 jaar ervaring in een vergelijkbare (2e lijns) supportfunctie, bij voorkeur in een omgeving waar continuïteit cruciaal is (voorkeur in de zorg).
  • Goede kennis van Windows en VMware; basiskennis van Linux is een pré.
  • Begrip van netwerktechnologie (VOIP, TCP/UDP, OSI-model) en ervaring met mobile device management (MDM).
  • Je bent leergierig, analytisch en kunt goed zelfstandig werken, ook onder druk.
  • Je communiceert helder, zowel richting collega’s als klanten zonder technische achtergrond.

Wat bieden wij?

  • Een aantrekkelijk salaris tussen de €3.200,- en €4.400,- op basis van 40 uur (afhankelijk van werkervaring);
  • 25 vakantiedagen (op basis van fulltime), reiskostenvergoeding en 50% pensioenbijdrage.
  • Ruimte voor persoonlijke ontwikkeling via trainingen, kennissessies en doorgroeimogelijkheden.
  • Hybride werkmogelijkheden: deels op kantoor, deels vanuit huis.
  • Een werkplek in ons moderne kantoor langs de A27 in Oosterhout, met flexplekken, gameroom, skybox en het gezellige CLB Café.
  • Elke donderdag gratis sporten met onze personal trainer (“Fit met CLB”) en twee keer per week een verzorgde lunch.
  • Een open, collegiale werksfeer in een organisatie waar iedereen elkaar kent en je écht bijdraagt aan maatschappelijke impact.
  • Via onze CLB Foundation kun je meedoen aan betekenisvolle activiteiten voor cliënten in de zorg, zoals uitjes en creatieve workshops.

 

Overtuigd?

Solliciteer dan via www.clb-is.nl/vacatures of stuur je cv en motivatie naar mvanderhorst@clb-is.nl. Heb je eerst een vraag of wil je vrijblijvend even sparren over de rol? Bel dan met de teamlead via 06 1191 0380.

Je sollicitatie (cv en motivatie) kun je richten aan CLB Integrated Solutions t.a.v. Afdeling HRM via HRM@clb.nl of gebruik het sollicitatieformulier op onze website.

Solliciteer

English