Heb jij een passie voor klantrelaties, een scherp commercieel inzicht en de drive om innovatieve oplossingen succesvol in te zetten? Bij CLB krijg je de kans om impact te maken!
Als Customer Success Manager ben jij de schakel tussen onze innovatieve zorgoplossingen en onze klanten. Jij bent hun strategische partner, adviseur en relatiebeheerder in één. Door goed te luisteren en mee te denken over hun strategie en doelen, help je hen bij het vinden van de juiste zorgoplossingen. Je vertaalt klantwensen naar concrete projecten en contracten en onderhandelt over offertes en serviceovereenkomsten.
Je onderhoudt intensief contact met klanten en bouwt aan duurzame relaties. De focus ligt op vooruitdenken, proactief inspelen op veranderingen en klanten voorzien van vernieuwende inzichten. Door transparantie en deskundigheid win je vertrouwen en maak je het verschil. In nauwe samenwerking met collega’s zorg je ervoor dat klantafspraken helder worden vastgelegd en nagekomen.
Je bent commercieel gedreven, maar verliest nooit het belang van de klant uit het oog. Je schakelt moeiteloos tussen verschillende gesprekspartners en niveaus binnen een organisatie. Met jouw enthousiasme en expertise zorg je ervoor dat klanten het maximale uit onze technologieën halen. Je hebt een belangrijke rol in het versterken van de positie van zorgorganisaties en het vergroten van de impact van CLB.
Wie zijn wij?
CLB is gespecialiseerd in de gehele keten rondom innovatieve zorgtechnologie: van ontwikkeling en integratie tot het bieden van complete ontzorging voor communicatie, kritische alarmeringssystemen en analyse in de zorg. CLB’s unieke oplossingen ondersteunen zorgpersoneel om de kwaliteit van zorg te verhogen, de privacy van de cliënten (patiënten) te verbeteren en daarnaast de operationele kosten te verlagen. Het realiseren van zorgoplossingen met focus op de zorgvraag en het zorgproces in combinatie met de beste begeleiding, ondersteuning en onderhoud.
Bij CLB krijg je uitgebreide (interne) opleidingsmogelijkheden, vrijheden en de mogelijkheid om initiatieven te nemen en creatief te zijn. Er is een open en informele cultuur. Collega’s zijn er voor elkaar en werken intensief samen om bij de klant succesvol te zijn.
Wie ben jij?
Wat bieden wij?
Overtuigd?
Ben jij klaar om jouw talent in te zetten voor innovatieve zorgoplossingen en langdurige klantrelaties? Wij maken graag kennis met je!
Voor meer informatie kun je contact opnemen met Mieke Koks, HRM Adviseur (mkoks@clb.nl).
#LI-DNP