parallax background

Customer Success Manager

Heb jij een passie voor klantrelaties, een scherp commercieel inzicht en de drive om innovatieve oplossingen succesvol in te zetten? Bij CLB krijg je de kans om impact te maken!

Customer Succes Manager

Als Customer Success Manager ben jij de schakel tussen onze innovatieve zorgoplossingen en onze klanten. Jij bent hun strategische partner, adviseur en relatiebeheerder in één. Door goed te luisteren en mee te denken over hun strategie en doelen, help je hen bij het vinden van de juiste zorgoplossingen. Je vertaalt klantwensen naar concrete projecten en contracten en onderhandelt over offertes en serviceovereenkomsten.

Je onderhoudt intensief contact met klanten en bouwt aan duurzame relaties. De focus ligt op vooruitdenken, proactief inspelen op veranderingen en klanten voorzien van vernieuwende inzichten. Door transparantie en deskundigheid win je vertrouwen en maak je het verschil. In nauwe samenwerking met collega’s zorg je ervoor dat klantafspraken helder worden vastgelegd en nagekomen.

Je bent commercieel gedreven, maar verliest nooit het belang van de klant uit het oog. Je schakelt moeiteloos tussen verschillende gesprekspartners en niveaus binnen een organisatie. Met jouw enthousiasme en expertise zorg je ervoor dat klanten het maximale uit onze technologieën halen. Je hebt een belangrijke rol in het versterken van de positie van zorgorganisaties en het vergroten van de impact van CLB.

Wie zijn wij?

CLB is gespecialiseerd in de gehele keten rondom innovatieve zorgtechnologie: van ontwikkeling en integratie tot het bieden van complete ontzorging voor communicatie, kritische alarmeringssystemen en analyse in de zorg. CLB’s unieke oplossingen ondersteunen zorgpersoneel om de kwaliteit van zorg te verhogen, de privacy van de cliënten (patiënten) te verbeteren en daarnaast de operationele kosten te verlagen. Het realiseren van zorgoplossingen met focus op de zorgvraag en het zorgproces in combinatie met de beste begeleiding, ondersteuning en onderhoud.

Bij CLB krijg je uitgebreide (interne) opleidingsmogelijkheden, vrijheden en de mogelijkheid om initiatieven te nemen en creatief te zijn. Er is een open en informele cultuur. Collega’s zijn er voor elkaar en werken intensief samen om bij de klant succesvol te zijn.

Wie ben jij?

  • Minimaal HBO werk- en denkniveau;
  • Een sterke affiniteit met technologie en/of domotica;
  • Ruime ervaring met klantcontact en het vertalen van klantbehoeften naar passende oplossingen;
  • Uitstekende communicatieve en presentatievaardigheden, met een scherp oog voor relatiemanagement;
  • Lef en doorzettingsvermogen; fouten maken mag, zolang er van geleerd wordt;
  • Het vermogen om snel te schakelen op verschillende niveaus en de juiste connecties te leggen;
  • Een proactieve en oplossingsgerichte instelling, met een focus op samenwerking en innovatie;
  • Een commerciële mindset met realistisch inzicht in haalbare en duurzame klantoplossingen;
  • Ervaring met processen in zorginstellingen is een plus, maar geen vereiste.

Wat bieden wij?

  • Een aantrekkelijk salaris tussen de €4.500,- en €6.000,- (afhankelijk van je werkervaring) ;
  • Doorgroeimogelijkheden binnen de rol en binnen de organisatie;
  • Onderdeel worden van één van de locaties van een warm, open en People-first internationaal familiebedrijf (CLB Groep);
  • Een auto, laptop en telefoon van de zaak;
  • 25 vakantiedagen bij een fulltime dienstverband;
  • Een hybride werkplek; flexplek op kantoor en/of thuiswerken;
  • Naast reguliere teamuitjes ook jaarlijkse uitjes met het hele familiebedrijf (CLB Groep), inclusief andere CLB- en partnerlocaties;
  • Gratis gebruik maken van Fit met CLB, waarbij je wekelijks op donderdag van 17.00 tot 18:00 uur in Oosterhout kan meetrainen met onze Personal Trainer;
  • Twee dagen per week een gratis gecaterde lunch in het CLB Café;
  • Een inspirerend en gloednieuw kantoor langs de A27 met flexwerkplekken, belhuisjes, ontspanningsruimte, Gameroom met meerdere Playstations incl. Playseats om te racen (maar Fifa spelen we ook) en een heerlijke massagestoel, Skybox met bar en Smart TV (voor al jouw inspiratiesessies), terras met barbecue en nog veel meer;
  • Onze non-profit CLB Foundation. Iedere collega kan jaarlijks en op vrijwillige basis meehelpen bij het organiseren en faciliteren van onvergetelijke uitjes voor bewoners, patiënten en cliënten van onze klanten. Denk hierbij aan een dagje naar de Efteling met verstandelijk beperkte jongen, een bakcursus met ziekenhuispatiënten, een bezoek aan een dierentuin met dementerende ouderen en meer.

 

Overtuigd?

Ben jij klaar om jouw talent in te zetten voor innovatieve zorgoplossingen en langdurige klantrelaties? Wij maken graag kennis met je!

Voor meer informatie kun je contact opnemen met Mieke Koks, HRM Adviseur (mkoks@clb.nl).

#LI-DNP

Solliciteer

English