Ben jij een echte spin in het web en behoren communiceren en organiseren tot jouw tweede natuur? Dan is dit echt jouw baan!
Als Medewerker Servicedesk binnen het Klantteam ziekenhuizen ben jij hét eerste aanspreekpunt voor onze klanten – oftewel, het visitekaartje van ons bedrijf! Jouw doel is om van iedere klant in samenwerking met jouw team, een blije en tevreden klant te maken.
Goed luisteren en doorvragen behoren tot jouw talenten. Je komt snel tot de kern van een vraag en bent daardoor in staat problemen goed in kaart te brengen. Moeiteloos speel jij de vragen door naar de juiste collega of als het kan los je ze direct op. Ook zorg jij ervoor dat jouw collega over alle mogelijke informatie beschikt om meteen met de vraag aan de slag te gaan. Jij coördineert het interne werkproces, communiceert proactief met het Klantteam over de openstaande vragen en de status hiervan en brengt de klant hiervan op de hoogte. Daarnaast draai jij je hand niet om voor servicegerichte en administratieve werkzaamheden zoals het bijhouden van een algemene mailbox van het Klantteam, het bijhouden van de diverse agenda’s, het assisteren bij contractbeheer, het bijwerken van een klantdossier, het nabellen van klanten naar aanleiding van storingsactiviteiten, het afhandelen van meldingen en de facturatie hiervan. Ook ben je verantwoordelijk voor het aanmaken en verwerken van directe inkooporders.
Jouw commercieel inzicht stelt je in staat om verkoopkansen te signaleren en hierop in te spelen. Daarnaast is interesse in software en domotica een pre, zodat je klanten nog beter kunt ondersteunen en adviseren.
Wie zijn wij?
CLB maakt, levert en installeert oproepsystemen en ondersteunt medische apparatuur om mensenlevens te bewaken. Dit doen wij voor ziekenhuizen, ouderenzorg, verstandelijke gehandicaptenzorg, psychiatrische instellingen en penitentiaire inrichtingen. De CLB groep is verantwoordelijk voor zowel het maken van systemen als het integreren met producten van andere partijen en neemt hiervoor de totale verantwoordelijkheid. De veiligheid van mensen en de kwaliteit van leven liggen daarmee in onze handen!
Bij CLB krijg je uitgebreide (interne) opleidingsmogelijkheden, vrijheden en de mogelijkheid om initiatieven te nemen en creatief te zijn.
Er is een open en informele cultuur. Collega’s zijn er voor elkaar en werken intensief samen om bij de klant succesvol te zijn.
Wie ben jij?
Wat bieden wij?
Overtuigd?
Reageer dan zo snel mogelijk! We wachten op jou! Je sollicitatie (cv en motivatie) kun je richten aan CLB Integrated Solutions t.a.v. Afdeling HRM via HRM@clb.nl of gebruik het sollicitatieformulier op onze website.