Heb jij affiniteit met commercie, heb jij creatieve ideeën en wil jij jezelf ontwikkelen naar een ijzersterke professional? Wij zijn op zoek naar een ambitieuze (junior) Service Level Manager om ons team te versterken en onze organisatie te helpen excelleren op het gebied van klantloyaliteit en operationele efficiëntie.
Als energieke (junior) Service Level Manager bij CLB maak je deel uit van een betrokken en hecht (zelfsturend) Klantteam dat zich richt op het bedienen van onze klanten in de zorgmarkt. Samen zetten jullie je in, om de dienstverlening aan de klanten optimaal vorm te geven.
Jij bent, onder regie van de Service Level Manager, verantwoordelijk voor het opstellen, beheren en bewaken van de Service Level Agreements (SLA) die wij hebben met onze klanten. Jij borgt dat de gemaakte afspraken worden nagekomen en ondersteunt bij het verhelpen van eventuele knelpunten.
Open en effectieve communicatie binnen de organisatie en richting klanten staat centraal in deze rol. Je bent goed op de hoogte van wat er speelt en weet hoe je de servicebehoeften omzet naar een overeenkomst.
Jouw analytisch vermogen zet je in om prestatiegegevens te analyseren en knelpunten te identificeren, en je streeft voortdurend naar verbeteringen. Je toont initiatief om processen te optimaliseren en de kwaliteit van de service te verbeteren.
Je gaat je ontwikkelen als professional om uiteindelijk nauw samen met klanten hun wensen en verwachtingen goed te doorgronden en deze te vertalen naar een sterke en daadkrachtige service- en dienstverlening. Tijdens het klantcontact staan jouw commerciële voelsprieten continu op scherp om kansen voor groei bij jouw klantrelaties te signaleren en deze uiteindelijk te kunnen vertalen naar de aanvullende beheerde diensten vanuit CLB.
Wie zijn wij?
CLB Groep is een familiebedrijf dat zich volledig richt op het ontwikkelen, produceren, integreren, leveren, en onderhouden van innovatieve oplossingen voor (kritische) communicatie binnen de zorg. Iedere dag maken onze oplossingen het leven van zowel patiënten/ cliënten/ bewoners als dat van medewerkers, een stukje aangenamer en veiliger. Je ziet ons in ziekenhuizen, ouderenzorglocaties, (woon)voorzieningen voor verstandelijke gehandicaptenzorg en instellingen voor mensen met psychiatrische aandoeningen. De veiligheid van mensen en de kwaliteit van leven liggen daarmee in onze handen!
Bij CLB krijg je uitgebreide (interne) opleidingsmogelijkheden, vrijheden en de mogelijkheid om initiatieven te nemen en creatief te zijn. Er is een open en informele cultuur. Collega’s zijn er voor elkaar en werken intensief samen om het beste bij elkaar naar boven te halen en daarmee succesvol te zijn bij de klant.
Wie ben jij?
Wat bieden wij?
Interesse?
Ben jij de talentvolle starter die zichzelf wil ontwikkelen naar een ijzersterke professional? Solliciteer nu en maak deel uit van ons dynamische team dat streeft naar de hoogste standaard in klanttevredenheid! Je sollicitatie (cv en motivatie) kun je richten aan CLB Integrated Solutions t.a.v. Afdeling HRM via HRM@clb.nl of gebruik het sollicitatieformulier op onze website.