parallax background

Service Level Manager

Ben jij de gedreven professional die we zoeken om onze service levels naar ongekende hoogten te tillen? We zijn op zoek naar een gedreven Service Level Manager om ons team te versterken en onze organisatie te helpen excelleren op het gebied van klantloyaliteit en operationele efficiëntie.

Service Level Manager

Als bevlogen Service Level Manager bij CLB maak je deel uit van een betrokken en hecht (zelfsturend) Klantteam dat zich richt op het bedienen van onze klanten in de zorgmarkt. Samen zetten jullie je in, om de dienstverlening aan de klanten optimaal vorm te geven.

Je bent verantwoordelijk voor het opstellen, beheren en bewaken van de Service Level Agreements (SLA) die wij hebben met onze klanten. Jij borgt dat de gemaakte afspraken worden nagekomen en eventuele knelpunten worden opgelost

Open en effectieve communicatie met klanten staat centraal in deze rol. Je bent goed op de hoogte van wat er speelt en weet hoe je de servicebehoeften omzet naar een overeenkomst. Je voert dan ook regelmatig SLA gesprekken met klanten binnen jouw team alsmede met de interne stakeholders om de voortgang te bespreken, feedback te geven en verbeteracties te initiëren.

Je werkt als Service Level Manager dan ook zeer nauw samen met klanten om hun wensen en verwachtingen goed te doorgronden en deze te vertalen naar een sterke en daadkrachtige service- en dienstverlening. Tevens staan jouw commerciële voelsprieten continu op scherp om kansen voor groei bij jouw klantrelaties te signaleren en deze te vertalen naar de aanvullende beheerde diensten vanuit CLB.

Gedurende de looptijd van de overeenkomst fungeer je, samen met de Customer Success Manager, als het primaire aanspreekpunt voor de klant. Jij beheert en bewaakt de kwaliteit van de service (QoS) op basis van de vastgestelde KPI’s. Jouw analytisch vermogen zet je in om prestatiegegevens te analyseren en knelpunten te identificeren, en je streeft voortdurend naar verbeteringen. Je toont initiatief om processen te optimaliseren en de kwaliteit van de service te verbeteren, terwijl je tevens nieuwe (strategisch) mogelijkheden voor bedrijfsgroei onderzoekt.


Wie zijn wij?

CLB Groep is een familiebedrijf dat zich volledig richt op het ontwikkelen, produceren, integreren, leveren, en onderhouden van innovatieve oplossingen voor (kritische) communicatie binnen de zorg. Iedere dag maken onze oplossingen het leven van zowel patiënten/ cliënten/ bewoners als dat van medewerkers, een stukje aangenamer en veiliger. Je ziet ons in ziekenhuizen, ouderenzorglocaties, (woon)voorzieningen voor verstandelijke gehandicaptenzorg en instellingen voor mensen met psychiatrische aandoeningen. De veiligheid van mensen en de kwaliteit van leven liggen daarmee in onze handen!

Bij CLB krijg je uitgebreide (interne) opleidingsmogelijkheden, vrijheden en de mogelijkheid om initiatieven te nemen en creatief te zijn. Er is een open en informele cultuur. Collega’s zijn er voor elkaar en werken intensief samen om het beste bij elkaar naar boven te halen en daarmee succesvol te zijn bij de klant.

Wie ben jij?

  • Je hebt HBO werk- en denkniveau en minimaal vier jaar relevante werkervaring;
  • Je hebt kennis van ITIL methodiek en het opstellen van (o.a. SLA/XLA) contracten en (performance) rapportages;
  • Met jouw commerciële vaardigheden weet je de klantbehoefte om te zetten in concrete overeenkomsten;
  • Je krijgt energie van het opbouwen van klantrelaties en het uitbreiden hiervan;
  • Je denkt klantgericht en je communiceert gemakkelijk, zowel intern als extern met verschillende stakeholders in het Nederlands;
  • Je bent een teamspeler en begrijpt dat naast externe klanten ook interne klanten belangrijk zijn. Je maakt duidelijke afspraken, bewaakt ze en komt ze na;
  • Je kunt goed plannen en organiseren;
  • Je hebt lef en durft fouten te maken, daar leer je immers van;
  • Je hebt affiniteit met de zorgmarkt in de breedste zin.

Wat bieden wij?

  • Een aantrekkelijk salaris tussen de €3.700,- en €4.900,- (afhankelijk van ervaring);
  • Onderdeel worden van één van de locaties van een warm, open en People-first internationaal familiebedrijf (CLB Groep);
  • Een laptop en telefoon van de zaak;
  • 25 vakantiedagen bij een fulltime dienstverband;
  • Een hybride werkplek; flexplek op kantoor en/of thuiswerken;
  • Naast reguliere teamuitjes ook jaarlijkse uitjes met het hele familiebedrijf (CLB Groep), inclusief andere CLB- en partnerlocaties;
  • Gratis gebruik maken van Fit met CLB, waarbij je wekelijks op donderdag van 17.00 tot 18:00 uur in Oosterhout kan meetrainen met onze Personal Trainer;
  • Twee dagen per week een gratis gecaterde lunch in het CLB Café;
  • Een inspirerende en gloednieuw kantoor langs de A27 met flexwerkplekken, belhuisjes, ontspanningsruimte, Gameroom met meerdere Playstations incl. Playseats om te racen (maar Fifa spelen we ook) en een heerlijke massagestoel, Skybox met bar en Smart TV (voor al jouw inspiratiesessies), terras met barbecue en nog veel meer;
  • Onze non-profit CLB Foundation. Iedere collega kan jaarlijks en op vrijwillige basis meehelpen bij het organiseren en faciliteren van onvergetelijke uitjes voor bewoners, patiënten en cliënten van onze klanten. Denk hierbij aan een dagje naar de Efteling met verstandelijk beperkte jongeren, een bakcursus met ziekenhuispatiënten, een bezoek aan een dierentuin met dementerende ouderen en meer.


Interesse?

Als Service Level Manager ben jij de brug tussen onze organisatie en onze waardevolle klanten. Ben je klaar om de koers uit te zetten naar een servicegerichte toekomst? Solliciteer nu en maak deel uit van ons dynamische team dat streeft naar de hoogste standaard in klanttevredenheid! Je sollicitatie (cv en motivatie) kun je richten aan CLB Integrated Solutions t.a.v. Afdeling HRM via HRM@clb.nl of gebruik het sollicitatieformulier op onze website.

Solliciteer

English