Ben jij de gedreven professional die we zoeken om onze service levels naar ongekende hoogten te tillen? We zijn op zoek naar een gedreven Service Level Manager om ons team te versterken en onze organisatie te helpen excelleren op het gebied van klantloyaliteit en operationele efficiëntie.
Als bevlogen Service Level Manager bij CLB maak je deel uit van een betrokken en hecht (zelfsturend) Klantteam dat zich richt op het bedienen van onze klanten in de zorgmarkt. Samen zetten jullie je in, om de dienstverlening aan de klanten optimaal vorm te geven.
Je bent verantwoordelijk voor het opstellen, beheren en bewaken van de Service Level Agreements (SLA) die wij hebben met onze klanten. Jij borgt dat de gemaakte afspraken worden nagekomen en eventuele knelpunten worden opgelost
Open en effectieve communicatie met klanten staat centraal in deze rol. Je bent goed op de hoogte van wat er speelt en weet hoe je de servicebehoeften omzet naar een overeenkomst. Je voert dan ook regelmatig SLA gesprekken met klanten binnen jouw team alsmede met de interne stakeholders om de voortgang te bespreken, feedback te geven en verbeteracties te initiëren.
Je werkt als Service Level Manager dan ook zeer nauw samen met klanten om hun wensen en verwachtingen goed te doorgronden en deze te vertalen naar een sterke en daadkrachtige service- en dienstverlening. Tevens staan jouw commerciële voelsprieten continu op scherp om kansen voor groei bij jouw klantrelaties te signaleren en deze te vertalen naar de aanvullende beheerde diensten vanuit CLB.
Gedurende de looptijd van de overeenkomst fungeer je, samen met de Customer Success Manager, als het primaire aanspreekpunt voor de klant. Jij beheert en bewaakt de kwaliteit van de service (QoS) op basis van de vastgestelde KPI’s. Jouw analytisch vermogen zet je in om prestatiegegevens te analyseren en knelpunten te identificeren, en je streeft voortdurend naar verbeteringen. Je toont initiatief om processen te optimaliseren en de kwaliteit van de service te verbeteren, terwijl je tevens nieuwe (strategisch) mogelijkheden voor bedrijfsgroei onderzoekt.
Wie zijn wij?
CLB Groep is een familiebedrijf dat zich volledig richt op het ontwikkelen, produceren, integreren, leveren, en onderhouden van innovatieve oplossingen voor (kritische) communicatie binnen de zorg. Iedere dag maken onze oplossingen het leven van zowel patiënten/ cliënten/ bewoners als dat van medewerkers, een stukje aangenamer en veiliger. Je ziet ons in ziekenhuizen, ouderenzorglocaties, (woon)voorzieningen voor verstandelijke gehandicaptenzorg en instellingen voor mensen met psychiatrische aandoeningen. De veiligheid van mensen en de kwaliteit van leven liggen daarmee in onze handen!
Bij CLB krijg je uitgebreide (interne) opleidingsmogelijkheden, vrijheden en de mogelijkheid om initiatieven te nemen en creatief te zijn. Er is een open en informele cultuur. Collega’s zijn er voor elkaar en werken intensief samen om het beste bij elkaar naar boven te halen en daarmee succesvol te zijn bij de klant.
Wie ben jij?
Wat bieden wij?
Interesse?
Als Service Level Manager ben jij de brug tussen onze organisatie en onze waardevolle klanten. Ben je klaar om de koers uit te zetten naar een servicegerichte toekomst? Solliciteer nu en maak deel uit van ons dynamische team dat streeft naar de hoogste standaard in klanttevredenheid! Je sollicitatie (cv en motivatie) kun je richten aan CLB Integrated Solutions t.a.v. Afdeling HRM via HRM@clb.nl of gebruik het sollicitatieformulier op onze website.