parallax background

Bij CLB zijn we op zoek naar een operationele inkoper om uitvoering te geven aan dagelijkse inkoopactiviteiten en ons inkoopproces te versterken en te optimaliseren. Als inkoper speel je een essentiële rol bij de contacten met leveranciers, zorg je voor de beste prijs-kwaliteitverhouding en ben je verantwoordelijk voor het inkoopproces

Inkoper

Het maken van inkoopplannen, inkoopselectie, contractbeheer en het bevorderen van de inkoopvolwassenheid is jou niet onbekend. Je analyseert onze uitgaven- en geeft input voor de inkooprapportages.

Als inkoper zorg je ervoor dat de juiste materialen, componenten en middelen op tijd aanwezig zijn voor de techniekstudio en de klantteams.  Hierbij bewaak je de planning van productieorders en stuur je aan tot een tijdige realisatie. Je bent verantwoordelijk voor de gehele keten; van de klantbehoefte, tot aan het moment waarop de producten nodig zijn.  Je levert een bijdrage aan het makkelijk vindbaar maken van de producten en de productinformatie zodat de klantteams eenvoudiger de bestellingen kunnen plaatsen.  Je bent in staat om vooruit te zien op de planning. Tenslotte maak je een afweging tussen het zelf doen of uitbesteden van reparaties en je maakt hierbij een technische en financiële afweging

Wie zijn wij?

CLB is gespecialiseerd in het ontwikkelen, produceren, installeren en onderhouden van innovatieve geïntegreerde communicatie- en kritische alarmeringssystemen voor ziekenhuizen en zorginstellingen. CLB’s unieke oplossingen ondersteunen zorgpersoneel om de kwaliteit van zorg te verhogen, de privacy van de cliënten (patiënten) te verbeteren en daarnaast de operationele kosten te verlagen.

Wie ben jij?

Je bent een verbinder die de keten overziet en de verbinding legt met de verschillende stakeholders binnen organisatie. Daarnaast werp je een kritische blik op de huidige werkwijzen en het continue verbeteren daarvan. Met jouw analytische inzicht help je CLB met het ontwikkelen en optimaliseren van het inkoop, bestel- en productieproces.

  • Je bent verantwoordelijk voor een deel van het inkoopproces, van behoeftedefinitie tot contractonderhandeling en leveranciersbeheer;
  • Je neemt regie voor de gehele keten van bestellen tot en met het beschikbaar maken van het product naar de klantteams;
  • Je bent de vraagbaak voor vragen over het inkoop en logistieke proces vanuit Finance, KT,BST en oplossen van vraagstukken;
  • Je bent onderdeel van het identificeren, selecteren, onderhandelen en contracteren de juiste leveranciers;
  • Je waarborgt contractbeheer;
  • Bij voorkeur heb je een MBO+- of HBO-werk- en/of denkniveau in de richting van inkoop, supply chain management of een gerelateerd vakgebied;
  • Affiniteit met de zorgbranche is een pluspunt!
  • Je hebt kennis van de MS office pakketten.

Wat bieden wij?

  • Een uitdagende en verantwoordelijke functie binnen een groeiend familiebedrijf;
  • Een aantrekkelijk salaris tussen €2.600,- en €3.750,- afhankelijk van ervaring;
  • 25 verlofdagen bij een fulltime dienstverband;
  • Flex- en thuiswerken; Voorkeur op de zaak aanwezig zodat collega’s jou makkelijk kunnen benaderen;
  • Naast reguliere teamuitjes ook jaarlijkse uitjes met het hele familiebedrijf (CLB Groep), inclusief andere CLB- en partnerlocaties;
  • Gratis gebruik maken van Fit met CLB, waarbij je wekelijks op donderdag van 17.00 tot 18.00 uur in Oosterhout kan meetrainen met onze personal Trainer;
  • Twee dagen per week een gratis gecaterde lunch in het CLB Cafe;
  • Een inspirerend en gloednieuw kantoor langs de A27 met flexwerkplekken, belhuisjes, ontspanningsruimte, gameroom met Playseats en een massagestoel, skybox met bar en smart tv, terras met barbecue en nog veel meer.

Interesse?

Wij maken graag kennis met je! Solliciteer via de knop hieronder en wie weet tot snel! Voor vragen kun je contact opnemen met Marjolein van der Horst, HRM adviseur, +31 6 15403740

Solliciteer

English