parallax background

Medewerker Servicedesk

Ben jij een echte spin in het web en behoren communiceren en organiseren tot jouw tweede natuur? Dan is dit echt jouw baan!

Medewerker Servicedesk (32-40 uur per week)

Als Medewerker Servicedesk in het klantteam Verstandelijk Gehandicaptenzorg, ben jij het eerste aanspreekpunt voor onze klanten: het visitekaartje van het bedrijf! Jouw doel is om van iedere klant in samenwerking met jouw team, een blije en tevreden klant te maken.

Goed luisteren en doorvragen behoren tot jouw talenten. Je komt snel tot de kern van een vraag en bent daardoor in staat problemen goed in kaart te brengen. Moeiteloos speel jij de vragen door naar de juiste collega of als het kan los je ze direct op. Ook zorg jij ervoor dat jouw collega over alle mogelijke informatie beschikt om meteen met de vraag aan de slag te gaan. Jij coördineert het interne werkproces, communiceert proactief met het klantteam over de openstaande vragen en de status hiervan en brengt de klant hiervan op de hoogte. Daarnaast draai jij je hand niet om voor service gerichte en administratieve werkzaamheden zoals het bijhouden van een algemene mailbox van het klantteam, het bijhouden van de diverse agenda’s, het assisteren bij contractbeheer, het bijwerken van een klantdossier, het nabellen van klanten naar aanleiding van storingsactiviteiten, het afhandelen van meldingen en de facturatie hiervan. Ook ben je verantwoordelijk voor het aanmaken en verwerken van directe inkooporders.

Wie zijn wij?

CLB maakt, levert en installeert oproepsystemen en ondersteunt medische apparatuur om mensenlevens te bewaken. Dit doen wij voor ziekenhuizen, ouderenzorg, verstandelijke gehandicaptenzorg, psychiatrische instellingen en penitentiaire inrichtingen. De CLB groep is verantwoordelijk voor zowel het maken van systemen als het integreren met producten van andere partijen en neemt hiervoor de totale verantwoordelijkheid. De veiligheid van mensen en de kwaliteit van leven liggen daarmee in onze handen!

Onze visie is om iedere dag met de meest innovatieve technologie, de beste producten, kennis en diensten toe te passen om onze klanten en de maatschappij te geven wat hen toekomt: De best denkbare zorgoplossingen!

Bij CLB krijg je uitgebreide (interne) opleidingsmogelijkheden, vrijheden en de mogelijkheid om initiatieven te nemen en creatief te zijn. Als je excelleert als Medewerker Servicedesk dan zijn er binnen CLB altijd mogelijkheden om door te groeien.

Wie ben jij?
  • Je hebt tenminste een MBO werk- en denkniveau met zeker enkele jaren relevante werkervaring;
  • Je hebt affiniteit met service gerichte en administratieve werkzaamheden;
  • Je bent klantgericht, positief en assertief;
  • Je kunt zelfstandig werken, bent leergierig, denkt graag mee, pakt zaken proactief op en bent communicatief sterk;
  • Je werkt nauwkeuring en kunt efficiënt te werk gaan;
  • Je hebt goede tot zeer goede kennis van MS Office365. Kennis van Exact en FMIS is een pré;
  • Je kunt commercieel meedenken bij verkoopkansen;
  • Je bent een echte teamplayer en zorgt voor goede samenwerking met de verschillende teams.
Wat bieden wij?
  • Een aantrekkelijk salaris;
  • Onderdeel worden een warm, open en People-first internationaal familiebedrijf (CLB Groep);
  • Een laptop van de zaak;
  • 25 Vakantiedagen bij een fulltime dienstverband;
  • Flexwerken: werk op kantoor en/of thuis;
  • Naast reguliere teamuitjes ook jaarlijkse uitjes met het hele familiebedrijf (CLB Groep), inclusief andere CLB-groepsleden;
  • Gratis gebruik maken van Fit met CLB, waarbij je wekelijks op donderdag van 17.00 tot 18:00 uur in Oosterhout kan meetrainen met onze Personal Trainer;
  • Één dag per week een gratis gecaterde lunch in het CLB Café;
  • Een inspirerende en gloednieuw kantoor langs de A27 met flexwerkplekken, belhuisjes, ontspanningsruimte, gameroom met meerdere gameconsoles incl. Playseats om te racen (maar Fifa spelen we ook) en een heerlijke massagestoel, Skybox met gevulde bar en Smart TV (voor al jouw inspiratiesessies), terras met barbecue en nog veel meer;
  • Onze non-profit CLB Foundation: iedere collega kan jaarlijks en op vrijwillige basis meehelpen bij het organiseren en faciliteren van onvergetelijke uitjes voor bewoners, patiënten en cliënten van onze klanten. Denk hierbij aan een dagje naar de Efteling met verstandelijk beperkte jongeren, een bakcursus met oncologische patiënten, een bezoek aan een dierentuin met dementerende ouderen en meer.
Interesse?

Solliciteer dan gauw via de knop hieronder en wie weet tot snel!

Solliciteren

Nederlands