parallax background

Customer Succes Manager

Ben jij klaar voor een volgende stap in jouw carrière? Ben jij klantgericht, enthousiast, commercieel gedreven en wil jij graag een maatschappelijke rol spelen in het verbeteren van zorg? Krijg jij energie van het werken in een getalenteerd team met veel vrijheden en de mogelijkheid om initiatieven te nemen en creatief te zijn? Dan is CLB een werkgever voor jou!

CLB Integrated Solutions zoekt een gedreven, commerciële, klantgerichte:

 

Customer Succes Manager

 

Als Customer Success Manager binnen Klantteam Ouderzorg & GGZ ben je commercieel verantwoordelijke, relatiebeheerder en zorgbegeleider in één! Samen met jouw collega’s uit jouw (zelfsturend) klantteam weet je met de aanwezige kennis en ervaring kansen om te zetten in gezonde business. Hierbij ben je erop gericht om de positie van de klant/zorgorganisatie te verbeteren en daarmee de waarde van CLB’s aanbod naar de zorg te verhogen. Kortom: het creëren van klantwaarde door samenwerking, dit is een ongoing proces.

Je denkt en beweegt mee met klant over strategie, doelstellingen alsmede de functionele wensen en behoefte van hun zorgoplossing. Je bent in staat passende concepten op te zetten en ze, in samenwerking met jouw klantteam, te beoordelen op functionele, technische en financiële haalbaarheid. Je denkt in kansen, innovatieve oplossingen en je werkt voortdurend aan het versterken van de klantrelatie op alle niveaus om samen met je CLB collega’s de maximale zorgbeleving bij de klant te realiseren.


Voor wie ga je werken?

CLB is gespecialiseerd in het ontwikkelen, produceren, installeren en onderhouden van innovatieve geïntegreerde communicatie- en kritische alarmeringssystemen voor ziekenhuizen en zorginstellingen. CLB’s unieke oplossingen ondersteunt zorgpersoneel om de kwaliteit van zorg te verhogen, de privacy van de cliënten (patiënten) te verbeteren en daarnaast de operationele kosten te verlagen.

Watzijn jouw verantwoordelijkheden binnen het Klantteam?

  • Je bent de strategische partner van de klant om hen te helpen hun zorgprocessen te verbeteren;
  • Je bent gericht op de wensen en behoeften van de klant en helpt hen met het vinden van de beste oplossing die past bij de cliënten en zorgmedewerkers. CLB moet een oplossing gaan opleveren waarbij de waarde ervan wordt ervaren door de zorg;
  • Naast het onderhouden van een goede relatie met de klant en de klant proactief van informatie te voorzien, zoek je naar mogelijkheden om jouw portfolio uit te breiden;
  • Het uitonderhandelen van offertes en serviceovereenkomsten tot opdrachten binnen het aan jouw toegekende mandaat behoort tot jouw verantwoordelijkheid;
  • Je werkt intensief samen met jouw collega’s in het klantteam. Je zorgt ervoor dat je jouw team en andere belanghebbenden (CLB-ers) vanaf de start betrekt, informeert en meeneemt om te komen tot heldere afspraken met de klant. Je ondersteunt het team breder waar nodig: “samen maken jullie het waar voor de klant en de zorg”!
  • Je creëert vertrouwen bij de klant door naast de klant te staan, het persoonlijk te maken, transparant te zijn, expertise te tonen, realistisch te zijn en pro actief feedback te vragen.

Wanneer ben je succesvol?

  • Je hebt uitstekende communicatieve- en presentatie vaardigheden;
  • Jij weet de verwachtingen en behoeften van de klant goed te achterhalen, wederzijds partnerschap te creëren om vervolgens dit te vertalen naar de beste mogelijke oplossing voor de klant;
  • Je bent een echte teamspeler, je betrekt jouw teamleden en andere stakeholders in het commerciële traject en ondersteunt ze waar nodig;
  • Je bent sterk in het bouwen en onderhouden van langdurige klantrelaties;
  • Je kunt snel schakelen op verschillende niveaus en tussen verschillende gesprekspartners, jij weet de gunfactor neer te zetten;
  • Je bent commercieel gedreven, maar ook realistisch;
  • Je bent planmatig ingesteld en creëert (key) accountplannen voor klanten die zich in jouw portfolio/ Klantteam begeven.

Wij vragen

  • Tenminste een HBO werk- en denkniveau;
  • Je hebt veel ervaring met klantcontact en klantbehoeften, we hoeven jou niet uit te leggen hoe je klantverwachtingen kunt overtreffen;
  • Je hebt lef en durf; fouten maken mag namelijk, daar leer je immers van;
  • Een groot doorzettingsvermogen en de wil om verandering/ beleving te realiseren; van nature is bij jou het glas half vol (of nog voller);
  • Je beschikt over de volgende persoonskenmerken: resultaat gedreven, luisteren, oplossingsgericht, zelfstarter, eerlijk en integer, overtuigingskracht, analytisch en zelfstandige teamspeler;
  • Een sterke affiniteit met technologie en/of domotica is prettig;
  • Ervaring met processen in zorginstellingen is een voordeel, maar is niet noodzakelijk;


Wij bieden

  • Een plek in een enthousiast en gedreven Klantteam (Ouderenzorg) en GGZ;
  • Een klantgerichte, betrouwbare organisatie waar samenwerking en innovativiteit hoog in het vaandel staan;
  • Een uitdagende en verantwoordelijke functie binnen een groeiend familiebedrijf;
  • Een marktconforme salariëring en prima secundaire arbeidsvoorwaarden inclusief leaseauto.

 

Sollicitaties kun je richten aan
CLB Integrated Solutions BV
Afdeling HRM
HRM@clb.nl

Voor vragen kun je contact opnemen met mevrouw C. van Gerven, Manager HRM, 0162-582910 Een assessment of persoonlijkheidstest kan deel uitmaken van de sollicitatieprocedure.

Voor meer informatie over CLB verwijzen wij je graag naar www.clb.nl.

 

Nederlands