parallax background

Medewerker Servicedesk (36-40 uur)

Ben jij een echte spin in het web en behoren communiceren en organiseren tot jouw tweede natuur? Dan is dit echt jouw baan!

 

Medewerker Servicedesk (36 tot 40 uur per week)

 

De organisatie

CLB is een technologiebedrijf dat al ruim 35 jaar gespecialiseerd is in het ontwikkelen, produceren, installeren en onderhouden van innovatieve zorgalarmeringssystemen voor ziekenhuizen en zorginstellingen. Onze unieke zorgoplossingen ondersteunen zorgpersoneel bij het leveren van de allerbeste zorg en het continu monitoren van hun toestand. Dagelijks houdt onze technologie toezicht op tienduizenden bewoners en patiënten in Nederland. Hoe belangrijk is dat, juist nu in deze tijd!

Jouw verantwoordelijkheden

Binnen het klantteam, dat zelfsturend is, ben jij het eerste aanspreekpunt voor onze klanten: het visitekaartje van het bedrijf! Jouw doel is om van iedere klant in samenwerking met jouw team, een blije en tevreden klant te maken.

Goed luisteren en doorvragen behoren tot jouw talenten. Je komt snel tot de kern van een vraag en bent daardoor in staat problemen goed in kaart te brengen. Moeiteloos speel jij de vragen door naar de juiste collega of als het kan los je ze direct op. Ook zorg jij ervoor dat jouw collega over alle mogelijke informatie beschikt om meteen met de vraag aan de slag te gaan. Jij coördineert het interne werkproces, communiceert proactief met het klantteam over de openstaande vragen en de status hiervan en brengt de klant hiervan op de hoogte. Daarnaast draai jij je hand niet om voor service gerichte en administratieve werkzaamheden zoals het bijhouden van een algemene mailbox van het Klantteam, het bijhouden van de diverse agenda’s, het assisteren bij contractbeheer, het bijwerken van een klantdossier, het nabellen van klanten naar aanleiding van storingsactiviteiten, het afhandelen van meldingen en de facturatie hiervan. Ook ben je verantwoordelijk voor het aanmaken en verwerken van directe inkooporders.

Dit vinden wij belangrijk voor de rol:

  • Je tenminste een MBO werk- en denkniveau hebt met zeker enkele jaren relevante werkervaring;
  • Je affiniteit hebt met service gerichte en administratieve werkzaamheden;
  • Je klantgericht, positief en assertief bent;
  • Je zelfstandig kunt werken, leergierig bent, meedenkt, proactief dingen oppakt en communicatief sterk bent;
  • Je werkt nauwkeuring en kunt efficiënt te werk gaan;
  • Je goede tot zeer goede kennis hebt van MS Office365. Kennis van Exact en FMIS is een pré;
  • Je kunt commercieel meedenken bij verkoopkansen;
  • Je bent een echte team player en zorgt voor goede samenwerking met de verschillende teams;
  • Je hebt affiniteit met techniek en de wens om technische basiskennis op te doen om de klant op een goede wijze te kunnen helpen.

Dit bieden wij:

  • Een plek in een enthousiast en gedreven team met leuke collega’s, een goede werksfeer en veel humor;
  • Een plek in een prachtig en spiksplinternieuw kantoor in Oosterhout.
  • Een klantgerichte, stabiele en betrouwbare organisatie waar samenwerking en innovativiteit hoog in het vaandel staan;
  • Ruimte voor eigen inbreng, ideeën en initiatieven omdat jouw mening ertoe doet;
  • Een marktconform salaris, een goede pensioenregeling en 25 vakantiedagen op fulltime basis;
  • Regelmatig gezellige bedrijfsuitjes;
  • Wekelijks kun je binnen CLB gratis sporten met een personal trainer;

Overtuigd?

Reageer dan zo snel mogelijk! We wachten op jou! Je sollicitatie (cv en motivatie) kun je richten aan CLB Integrated Solutions t.a.v. Afdeling HRM via HRM@clb.nl of gebruik het sollicitatieformulier op onze website.

Nederlands